In de media

Terug naar het media overzicht.

Kwaliteit, uitstraling en keuze zijn bepalend voor klant

19-10-2015

Vijf tankstations van Oliehandel Dijkhuizen verkopen sinds eind vorig jaar de verpakte sandwiches van The Bread Office van Borgesius Convenience. Naar volle tevredenheid, want "kwaliteit, uitstraling en keuze bepalen het succes bij de verkoop van broodjes en dat is precies wat The Bread Office biedt".

Kwaliteit, uitstraling en keuze zijn bepalend voor klant

Borgesius Convenience zet met The Bread Office haar vervolgstappen met broodjes en sandwiches onder eigen merk. En met succes, het bedrijf ziet de interesse na de introductie bij Dijkhuizen en haar aanwezigheid op de Horecava duidelijk toenemen. Convenience heeft ervoor gekozen om voor de logistiek samen te werken met partner Sligro Food Group, die nationaal en fijnmazig opereert en dagelijks veel vrije ondernemeren nationale accounts bedient.

Verantwoordelijk voor de shopverkopen binnen de Total-tankstations van Dijkhuizen is Heido van Dijkuizen. Van de 35 tankstations die Dijkhuizen exploiteert hebben er acht een shop. Het meer dan veertig jaar oude familiebedrijf heeft heel bewust voor de sandwiches van The Bread Office gekozen omdat zij enthousiast zijn over de kwaliteit en uitstraling. "Daarbij spreekt de filosofie van Convenience om het verpakt segment te upgraden naar het meer klantegerichte 'voor u verpakt' ons enorm aan", aldus Van Dijkhuizen. Het assortiment van The Bread Office loopt van witte puntjes ham en kaas, tot luxe wraps. En bij de verpakte sandwiches van, geroosterde kip ceasar tot Boerengezond. Daarnaast is een deel van het assortiment ook verkrijgbaar met een langere huidbaarheid.

Bron: @FoodClicks
Zie tevens: actuelepersberichten.nl, foodclicks.nl en foodclicks-magazine


Bake-it - gerezen ongebakken deegstukken

Electronicaweg 7-13
9503 GA Stadskanaal
T +31 (0)599 696555
F +31 (0)599 620380
E info.st@borgesius.nl